23 Μαρ 2017

Βίκυ Σταμάτη: «Ο Άκης μου είπε ότι ο Σημίτης είναι νονός, ο Παπανδρέου είχε σκοπό να μας εξοντώσει»



«Κάποιοι άνθρωποι φέρθηκαν εγκληματικά απέναντι στον Τσοχατζόπουλο και την οικογένεια του – Αναφέρομαι στον εφιάλτη που λέγεται Ζήγρας…»«Ο άνδρας μου είπε ότι ο Σημίτης είναι «νονός». Ο Παπανδρέου έχει σκοπό να μας εξοντώσει….». «Κάποιοι άνθρωποι φέρθηκαν εγκληματικά απέναντι στον Τσοχατζόπουλο και την οικογένεια του. Αναφέρομαι στον εφιάλτη που λέγεται Ζήγρας…». «Εγώ είμαι αυτή τη στιγμή, η φωνή και η διαθήκη του άνδρα μου, υπάρχουν πράγματα που τα έχει γράψει και θα δοθούν εκεί που πρέπει….».
Πρόκειται μόνο για κάποιες από τις φράσεις που συμπεριέλαβε σήμερα στην απολογία της στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων η Βίκυ Σταμάτη, αναφέροντας μεταξύ άλλων τα ονόματα άλλοτε κορυφαίων στελεχών του ΠΑΣΟΚ σε μια προσπάθεια να αποδώσει πολιτική και όχι ποινική χροιά στην εμπλοκή του συζύγου της, Άκη Τσοχατζόπουλου, στο μεγάλο σκάνδαλο διακίνησης μαύρου χρήματος κατά την υπογραφή εξοπλιστικών προγραμμάτων.
Απολογούμενη για δεύτερη ημέρα ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων που δικάζει την υπόθεση των «χρυσών μιζών» η Βίκυ Σταμάτη, ήταν …χείμαρρος. Αρχικά έκανε λόγο για «εγκληματική συμπεριφορά» απέναντι στον Άκη Τσοχατζόπουλο και την οικογένεια του και επιχείρησε να δώσει νέες παραμέτρους στην όλη υπόθεση εμπλοκής του συζύγου της (και κατ’ επέκταση και της ιδίας) στο σκάνδαλο των εξοπλιστικών.
Επικαλούμενη στα όσα της εκμυστηρεύτηκε, όπως είπε, ο Α. Τσοχταζόπουλος στις φυλακές Κορυδαλλού λίγο μετά την προφυλάκιση της, κ. Σταμάτη ανέφερε στο δικαστήριο πως ο Κώστας Σημίτης έδωσε το «δακτυλίδι» στον Γιώργο Παπανδρέου (για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ) με την προϋπόθεση πως ο τελευταίος θα εξοντώσει τον σύζυγο της.
«Δεν θα άντεχε ο Παπανδρέου πολύ. Ο φόβος του ήταν ο Τσοχατζοπουλος» είπε η Β. Σταμάτη και συνέχισε: «Ο άνδρας μου είπε ότι ο Σημίτης είναι «νονός». Ο Παπανδρέου έχει σκοπό να μας εξοντώσει. Δέχθηκε χρήματα από ξένο ηγέτη του αραβικού κόσμου (σ.σ μετά από πίεση ανέφερε στη συνέχεια το όνομα του Αραφάτ) τα οποία ζήτησε να σταλούν στον Τσοχατζόπουλο. Ο πρέσβης της χώρας επισκέφθηκε τον Τσοχατζόπουλο, του είπε υπάρχει αυτό το ποσό για σένα και ο άνδρας μου απάντησε πως δεν το γνωρίζει. Του είπε υπάρχει ένα τεράστιο ποσό που αφορά τον Παπανδρέου. Ο πρέσβης είχε σχέσεις με τον επιχειρηματία Τζορτζ Χάλακ και ο άνδρας μου του είπε να επισκεφθεί αυτόν. Ο Παπανδρέου που δεν είναι χαζός, φρόντιζε να αλλάξει και νόμισμα στα χρήματα».
Ωστόσο, λίγο αργότερα απαντώντας στις επίμονες ερωτήσεις της προέδρου του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου υποστήριξε πως δεν γνωρίζει «αν έγινε παραλαβή των χρημάτων». «Τα χρήματα ανευρέθησαν στη λίστα Λαγκάρντ, ψάχνουν να βρουν τη μαμά τους (Παπανδρέου) δεν ξέρουν αν είναι», προσέθεσε.
Ο Σμπώκος και η Μολντενάουερ Κατά τη διάρκεια της απολογίας της, η Βίκυ Σταμάτη έστρεψε όμως τα πυρά της κατά της πρώτης συζύγου του Άκη Τσοχατζόπουλου, Γκουντρούν Μολντενάουερ αλλά και κατά του Γιάννη Σμπώκου, άλλοτε δεξί χέρι του άνδρα της στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας και σήμερα βασικό συγκατηγορούμενο τους στο σκάνδαλο για τα εξοπλιστικά. «Η Μολντενάουερ μια φορά μου είπε στο τηλέφωνο θα σας καταστρέψω, το κατάφερε μας κατάστρεψε» είπε.
Πρόεδρος: Εκείνη σας κατέστρεψε;
Β. Σταμάτη: Ως ένα βαθμό ναι, γιατί είχε πολύ καλές σχέσεις με την Μαργαρίτα Παπανδρέου
Λίγο νωρίτερα στην απολογία της Β. Σταμάτη είχε ακόμη αναφέρει για την Γκ. Μολντενάουερ: «Όταν μετακινήθηκα στο διαμέρισμα της Νεοφύτου Δούκα, κάποια στιγμή δέχθηκα τηλεφώνημα από την πρώην σύζυγο του άνδρα μου. Μου είπε ότι ένα τραπέζι και μία καρέκλα πρέπει να επιστραφούν γιατί αγοράστηκαν στο όνομα Τσοχατζόπουλου. «Ωραία είναι μία ευκαιρία να αποκτήσουμε και λίγο στιλ» της απάντησα. ..».
Σε ό,τι αφορά τον Γιάννη Σμπώκο η κατηγορουμένη τόνισε στην απολογία της πως πρόσωπο που είχε σχέση με το περιβάλλον του συζύγου της, της είχε πει ότι πρέπει να τον «απομακρύνει γιατί χωρίς να το γνωρίζει είναι η «τσάντα» του». Όπως ανέφερε η ίδια αυτή την «πληροφορία» της την εκμυστηρεύτηκε δημοσιογράφος πρώτης γραμμής το 2000.
«Η UBS και ο εφιάλτης Ζήγρας» Σχετικά με τις ποινικές κατηγορίες που η ίδια αντιμετωπίζει για ξέπλυμα μαύρου χρήματος στο πολύκροτο σκάνδαλο των εξοπλιστικών και για τον λογαριασμό που κατηγορείται ότι διατηρούσε στην ελβετική τράπεζα UBS, η Βίκυ Σταμάτη ανάφερε πως αυτός αφορούσε σε ασφαλιστικό συμβόλαιο. «Ο άνδρας μου έκανε τη διαδικασία και σε μένα ερχόντουσαν 40 χιλιάδες ελβετικά φράγκα. Αυτά τα χρήματα εγώ χρόνια δεν τα έχω χρησιμοποιήσει παρότι θα μπορούσα», ανέφερε στο δικαστήριο και προσέθεσε:
«Είτε τους αρέσει είτε όχι εγώ δεν έχω καμία σχέση με το θέμα. Φέρθηκα πολύ γενναία και αναφέρθηκα σε γεγονότα που έχουν σχέση με ηγέτη του Αραβικού κόσμου και έναν πρώην πρωθυπουργό…Εγώ είμαι αυτή τη στιγμή, η φωνή και η διαθήκη του άνδρα μου, υπάρχουν πράγματα που τα έχει γράψει και θα δοθούν εκεί που πρέπει».
Η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου αναφέρθηκε τέλος στον Νίκο Ζήγρα εξάδελφο του Α. Τσοχατζόπουλου, τον οποίο καθ’ όλη τη διάρκεια της απολογίας της αποκαλούσε «ο εφιάλτης». Είπε μεταξύ άλλων: «Κάποιοι άνθρωποι φέρθηκαν εγκληματικά απέναντι στον Τσοχατζόπουλο και την οικογένεια του. Αναφέρομαι στον εφιάλτη που λέγεται Ζήγρας, ο οποίος είχε ένα μεγάλο κόμπλεξ γιατί ήθελε να είναι ο Άκης στη θέση του Άκη…Είμαι κάτω από φαρμακευτική αγωγή για να μπορώ να σας μιλήσω… Σήμερα ο Τσοχατζόπουλος βρίσκεται στην εντατική χωρίς ένα ευρώ στην τσέπη. Ο Ζήγρας βρέθηκε στη Γερμανία σε μια κλινική που δεν μπορείτε να περάσετε ούτε εσείς απ έξω κυρία πρόεδρε, η οποία στοίχιζε 50 εκατομμύρια που τα πλήρωσε ο Τσοχατζοπουλος και ο Ζήγρας τα εισέπραξε μετά από το ΙΚΑ».
Δείτε βίντεο: Βίκυ Σταμάτη: «Ο Άκης μου είπε ότι ο Σημίτης είναι νονός, ο Παπανδρέου είχε σκοπό να μας εξοντώσει» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου