Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος
Χωρίς να τηρούν πλέον ούτε τις προκαλύψεις, ο ΟΑΣΑ προσπαθεί να μετατραπεί σε ένα οργανισμό ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ των επιβατών.
Και αντί να δώσει χρήματα για να συντηρήσει τα σαραβαλιασμένα και απαρχαιομένα λεωφορεία του, έχει δώσει εκατομμύρια για να τοποθετήσει ένα σύστημα ηλεκτρονικής ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ των επιβατών.
Ο σκοπός όπως όλα δείχνουν, είναι να πάψει να υπάρχει η ανωνυμία στα Μ.Μ.Μεταφοράς, αφού το σύστημα αυτό μέσω του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, έχει την δυνατότητα να «γνωρίζει» ποιός είσαι και που πας.
Για την έκδοσή της νέας ηλεκτρονικής κάρτας απεριορίστων διαδρομών, απαιτείται ένα πλήθος στοιχείων, που άπτονται στα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ του κατόχου και που ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ πως είναι κάτι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από αναγκαία για την έκδοση ένος ……. ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ για ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ!!!!!
ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ.!!!!
1. Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης-ΑΜΚΑ.
2. Ονοματεπώνυμο.
3. Διεύθυνση κατοικίας.
4. Ημερομηνία γέννησης.
5. Φωτογραφία σε ηλεκτρονική μορφή.
6. Αριθμός σταθερού τηλεφώνου.
7. Αριθμός κινητού τηλεφώνου.
8. Αριθμός fax.
9. Ταχυδρομική διεύθυνση.
10. Ηλεκτρονική διεύθυνση κ.ά,
τα οποία, θα μπορεί ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ έχει πρόσβαση στο σύστημα ακόμα και ΧΑΚΕΡ, να τα επεξεργάζεται στο πλαίσιο του εν λόγω συστήματος ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ.!!!!
Αυτό βέβαια που δείχνει ξεκάθαρα ότι ο σκοπός του ΟΑΣΑ είναι ΔΟΛΙΟΣ, είναι πως ΖΗΤΆΝΕ ΤΟΝ ΑΜΚΑ και όχι κάποιο άλλο αριθμό.
Ο ΑΜΚΑ είναι ο αριθμός ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ και αν κάποιος έχει την δυνατότητα να τον επεξεργαστεί, μπορεί να γνωρίζει όλα τα στοιχεία του κατόχου, ακόμα και τα ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, που αφορούν την ΥΓΕΙΑ του. Δηλαδή από τι πάσχει, αν νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο, πόσες φορές πήγε σε γιατρό, τι αγωγή πήρε κ.λ.π.
Όταν για να μπεί κάποιος μέσα στην ΒΟΥΛΗ των ΕΛΛΗΝΩΝ, του ζητάνε μόνο την ταυτότητά του, δεν νομίζετε ρε ……. «κατάσκοποι» εκεί στον ΟΑΣΑ, ότι δεν μπορείτε να ζητάτε τόσα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ στοιχεία, για να μπούμε μέσα στα σαραβαλιασμένα και ασυντήρητα λεωφορεία σας;;;;;
Εδώ, (επειδή πρέπει να λέμε και τα σωστά) πολύ ορθά αντέδρασε η «αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων» και ΜΠΛΟΚΑΡΕ την διαδικασία, ζητώντας από τον ΟΑΣΑ, να δώσει εγγυήσεις ότι θα προστατευτούν τα προσωπικά δεδομένα των επιβατών.
Προσωπικά θεωρώ ΑΔΥΝΑΤΟΝ υπό τις συγκεκριμένες δυνατότητες του εν λόγω ηλεκτρονικού συστήματος, να μπορέσει ο ΟΑΣΑ να δώσει τέτοιες εγγυήσεις. Διότι και μόνο να έχεις επάνω σου το ηλεκτρονικό εισιτήριο, το σύστημα γνωρίζει που πηγαίνεις και ποια διαδρομή ακολουθείς. Αν τώρα με οποιοδήποτε τρόπο, αυτό το εισιτήριο ταυτοποιηθεί έστω και με ονοματεπώνυμο σε κάποιο πρόσωπο, τότε έχει χαθεί η ανωνυμία της μετακίνησης.
Τώρα, όσο περισσότερα στοιχεία του προσώπου αυτού γνωρίζει ο ΟΑΣΑ, τόσο μεγαλύτερη πρόσβαση έχει στα προσωπικά του δεδομένα και με τον ΑΜΚΑ ακόμα και στα πιο ευαίσθητα.
Άσε που θα βγούν και γρήγορα διάφορες «εταιρείες» Χάκερ, που θα πουλάνε ……. διάφορες …… «πληροφορίες».!!!!!
Ασχοληθειτε καλύτερα εκεί στον ΟΑΣΑ με τα σαραβαλιασμένα λεωφορεία σας, και αφήστε τις ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ των ΕΠΙΒΑΤΩΝ.
Το επιβατικό κοινό και οι Έλληνες φορολογούμενοι, σας πληρώνουν για να παρέχετε μία ποιότητα στις Συγκοινωνίες και ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ.
Ιωάννης Λαμπρόπουλος
συγγραφέας-ερευνητής
giannis_lampropoulos@yahoo.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου