18 Μαρ 2015

Απειλούσαν συμφοιτητή του Βαγγέλη για να «κρατήσει το στόμα του κλειστό»!



Μια νέα σοβαρή καταγγελία για απειλητικά μηνύματα που δεχόταν συμφοιτητής του Βαγγέλη Γιακουμάκη ερευνάται από τις αρχές – Δεν υπάρχει βίντεο που διακρίνεται μια παρέα ατόμων να ακολουθεί τον Βαγγέλη, σύμφωνα με τον Γ. Τσούκαλη.
Απειλητικά μηνύματα μέσω Facebook και τηλεφώνου δέχτηκε συμφοιτητής του Βαγγέλη Γιακουμάκη για τα όσα είπε για την υπόθεση, όπως καταγγέλλει ο ιδιωτικός ερευνητής, Γιώργος Τσούκαλης.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1 το πρωί της Τετάρτης ο κ. Τσούκαλης είπε: «Η συζήτηση του νεαρού με την οικογένεια του Βαγγέλη έγινε πριν δέκα ημέρες. Όταν με πήρε τηλέφωνο η μητέρα του, της είπα να πάνε στην Αστυνομική Διεύθυνση. Το παιδί δέχτηκε κάποια απειλητικά μηνύματα στο Facebook και στο τηλέφωνο γιατί κάποιοι είχαν τους λόγους τους. Σίγουρα έχει σχέση με την υπόθεση. Ετέθησαν σε γνώση διωκτικών αρχών και το θέμα βρίσκεται υπό διερεύνηση»
Σχετικά με τις τελευταίες πληροφορίες που αναφέρουν ότι η αστυνομία έχει στην κατοχή της οπτικό υλικό από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, στο οποίο διακρίνεται μία παρέα ατόμων να ακολουθεί τον Βαγγέλη την ημέρα που εξαφανίστηκε στις 6 Φεβρουαρίου, ο κ. Τσούκαλης δήλωσε πως δεν υπάρχει τέτοιο βίντεο από ό,τι γνωρίζει. «Δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το πόρισμα για τα βασανιστήρια
Η νέα καταγγελία έρχεται μόλις μια μέρα έπειτα από τη δημοσιοποίηση του πορίσματος για τα βασανιστήρια που δεχόταν ο αδικοχαμένος Βαγγέλης Γιακουμάκης.
Δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης ότι ο Βαγγέλης Γιακουμάκης είχε υποστεί τουλάχιστον ψυχολογική βία ενώ οι μαρτυρίες «δείχνουν» τον σκληρό πυρήνα των Κρητικών σπουδαστών, που φαίνεται να κακομεταχειριζόταν τον άτυχο 20χρονο.
Ενας εκ των σπουδαστών της Σχολής αναφέρει στην κατάθεσή του:
«Μια μέρα λίγο μετά τις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015 άκουσα ότι του λέγανε (σσ οι Κρητικοί) να τον δέσουν στην καρέκλα και αυτός απάντησε ότι “αν θέλετε δέστε με’. Ξέρω ότι τον κλείσανε στη ντουλάπα δεμένο και του ρίχνανε νομίσματα για να τραγουδάει. Οι καθηγητές γνώριζαν τα πάντα. Γνωρίζω τα παιδιά, που τους είχαν ενημερώσει».
Στο πόρισμα αναφέρεται πως μια από τις καθηγήτριες που ήταν επιφορτισμένη με την ευθύνη της Εστίας, δήλωσε σύμφωνα με τις πληροφορίες που της παρασχέθηκαν ότι το 2014 η συμπεριφορά σε βάρος του Β. Γιακουμάκη ήταν «απαράδεκτη, βίαιη και εξευτελιστική. Ειδικότερα του έκλειναν το ζεστό νερό, τον έδεναν, τον έκελιναν σε ντουλάπα, του έριχναν κέρματα και τον ξύριζαν παρά τη θέλησή του».
Μετά την ολοκλήρωση της έρευνας τους στο πόρισμα που συνέταξαν οι είναι ξεκάθαροι για το τι συνέβη στον άτυχο σπουδαστή αλλά και για τις ευθύνες της Σχολής που δεν πήρε κανένα μέτρο για να προστατέψει τον Βαγγέλη αλλά και τους άλλους σπουδαστές.
«Ελαβαν χώρα γεγονότα ενδοσχολικής βίας τόσο σε βάρος του μαθητή Γιακουμάκη όσο και άλλων μαθητών που ζούσαν κάτω από απειλές και τον φόβο που προκαλούσε η ομάδα των Κρητικών μαθητών, η οποία λειτουργούσε σε κλειστό κύκλο προκαλώντας εύλογο φόβο στους συμμαθητές τους. Δεν ελήφθησαν τα προσήκοντα αυστηρά μέτρα καθώς δεν καταλογίστηκαν ποινές κατά των Κρητικών μαθητών, που πρωτοστατούσαν σε βιαιότητες και απειλές σε βάρος τόσο του εξαφανισθέντος Βαγγ. Γιακουμάκη όσο και σε βάρος άλλων μαθητών από κανένα όργανο της Σχολής».
Η ενδεχόμενη ολιγωρία του πρώην διευθυντή της Σχολής να αντιμετωπίσει και να αποκαλύψει τη βία που υφίστατο ο 20χρονος φαίνεται πως αποδείχθηκε μοιραία. Παρά το γεγονός ότι τηλεφώνησε δύο φορές στην κοινωνική λειτουργό της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Τατιάνα Γκάτσα – μια πριν και μια μετά την εξαφάνιση του 20χρονου – δεν αποκάλυψε τις υποψίες ή τα γεγονότα που γνώριζε.
«Δεν μου αναφέρει κανένα στοιχείο, κανένα περιστατικό. Συμβουλευτικά και προληπτικά θα έλεγα πήρε τηλέφωνο να ρωτήσει πληροφορίες, πως μπορεί ο ίδιος να προφυλάξει την εστία του και τη Σχολή. Χωρίς στοιχεία, χωρίς ενδείξεις. Ακόμα και τη δεύτερη φορά δεν μου αναφέρθηκε καμία υποψία κανένα στοιχείο για περιστατικό bullying. Δεν μου ανέφερε σχετικό ο διευθυντής», δήλωσε χαρακτηριστικά η κ. Γκάτσα.

http://www.youpress.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου